Administrativní pracovník ve skladu
Informace
Na vánoční sezónu (říjen -prosinec) hledáme kolegu (brigádníka) do našeho týmu v Chuť Moravy.
Jedná se o kombinaci práce na počítači a vychystávání a balení objednávek. Práce není nijak fyzicky náročná, ale před vánoci bývá šrumec, takže je potřeba zabrat. Pracovní doba 8 - 16 hod. Z naší strany můžeme nabídnout práci v pohodovém týmu s lokálními a chutnými produkty ve firmě plné srdcařů.
Podrobnosti Vám ráda sdělí kolegyně Iveta na tel.: .
Co od vás očekáváme
Jedná se o kombinaci práce na počítači a vychystávání a balení objednávek. Práce není nijak fyzicky náročná, ale před vánoci bývá šrumec, takže je potřeba zabrat. Pracovní doba 8 - 16 hod.
Co vám nabízíme
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník ve skladu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník ve skladu?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 120 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Chuť Moravy s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa
Hledáte brigády v Brno? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.