Administrativní pracovník v terénu, až 200 Kč/hod!
Informace
Hledáme administrativního pracovníka, který se bude podílet na řešení administrativy a dalších činností v terénu.
Náplň práce:
- Kontrola podkladů a vytváření pracovních smluv
- Komunikace se zaměstnanci
- Řešení administrativních úkonů
- Práce na různých místech v Praze dle potřeb
Co od vás očekáváme
- Odpracovat alespoň 10-15 hodin týdně
- Praxe v administrativě výhodou
- Výborné organizační a komunikační schopnosti
- Flexibilitu a ochotu pracovat v terénu
- Pečlivost a schopnost zvládat více úkolů současně
Co vám nabízíme
- Flexibilní plánování směn
- Nástupní mzdu 180-200 Kč/hod
- Spolupráci na DPP
- Peníze vždy včas na účtu
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník v terénu, až 200 Kč/hod!: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník v terénu, až 200 Kč/hod!?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy 21 Consult Group s.r.o..