💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Administrativní pracovník - správa nemovitostí

Praha


Informace
Co bude Vaším úkolem?

• Aktivní komunikace s nájemci a řešení jejich požadavků.

• Zajištění oprav a údržby nájemních bytů – koordinace s techniky a dodavateli.

• Příprava a správa smluvní dokumentace.

• Zajišťování firemních nákupů a administrativní podpora kanceláře.

• Pracovní doba od 9:00 do 16:00 v naší moderní kanceláři.
Co od vás očekáváme
• Řidičský průkaz skupiny B – budete mít k dispozici služební automobil.

• Komunikativní znalost angličtiny – výhodou pro komunikaci s některými klienty.

• Práce s PC (Mac) – Outlook, Word, Excel, a znalost CRM systému Raynet (rádi Vás zaučíme).

• Základní dovednosti se sociálními sítěmi – oceníme Vaši kreativitu a nápady.

• Výborné komunikační a organizační schopnosti – budete důležitým článkem našeho týmu.
Co vám nabízíme
• Práci v příjemné kanceláři s přátelským kolektivem v centru Prahy

• Pracovní pozici na ŽL (živnostenský list).

• Zajištění potřebného vybavení pro práci – PC, služební automobil – v době výkonu práce, mobilní telefon a další.

• Atraktivní odměnu – během zkušební doby 40.000 Kč, následně 50.000 Kč + zajímavé benefity.

• Možnost získání realitní licence – podpoříme Váš profesní růst a rozvoj.

Detaily o pracovním místě:
Firma: HOME-RENT s.r.o.
Lokalita: Praha
Odvětví práce: Administrativa
Pracovní pozice: Administrativní pracovník - správa nemovitostí
Směnnost práce Plný
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 40 000 - 50 000 Kč
Nabídka přidána: 30. 8. 2024
Pracovní pozice aktivní
Požadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát    23 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Technik/čka správy nemovitostí
Praha - JiViŠ správa nemovitostí, s.r.o.
Účetní správy nemovitostí
Říčany - KESO Praha spol. s r.o.
Správci objektů
Praha - Moto Breeze s.r.o.
Junior Facility Manager (M/Ž) – Praha
Praha - Mark2 Corporation Czech, a.s.
Facility specialista v oblasti správy budov
Praha - Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy
Vrátný/á ( Bubenská ulice)
Praha - M&M Object Security s.r.o.
Noční ostraha Letňany
Praha - 16 000 Kč - 18 000 Kč
Software Architect
Praha - ITIS Holding a.s.
Obchodní zástupce – doprava/spedice/logistika ‍/‍
Praha - 40 000 Kč/měsíc - 80 000 Kč/měsíc
QA Engineer
Praha - AIS Servis
Kuchař/ka vedoucí směny T- Mobile
Praha - 38 000 Kč - 43 000 Kč
Media Executive
Praha - Publicis Groupe CZ
Servisní technik (m/ž)
Praha - 30 000 Kč/měsíc - 35 000 Kč/měsíc
Linux Administrator
Praha - BNP Paribas Cardif
Junior Web Analytik
Praha - Publicis Groupe CZ
Service Desk Analyst with Italian
Praha - DHL Information Services
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní pracovník - správa nemovitostí: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník - správa nemovitostí?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 40 000 - 50 000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy HOME-RENT s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník - správa nemovitostí ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě HOME-RENT s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa