💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Administrativní Pracovník - Správa Nemovitostí

Prague, Praha

Co bude Vaším úkolem?
- Aktivní komunikace s nájemci a řešení jejich požadavků.
- Zajištění oprav a údržby nájemních bytů - koordinace s techniky a dodavateli.
- Příprava a správa smluvní dokumentace.
- Zajišťování firemních nákupů a administrativní podpora kanceláře.
- Pracovní doba od 9:00 do 16:00 v naší moderní kanceláři.
**Požadujeme**:
- Řidičský průkaz skupiny B - budete mít k dispozici služební automobil.
- Komunikativní znalost angličtiny - výhodou pro komunikaci s některými klienty.
- Práce s PC (Mac) - Outlook, Word, Excel, a znalost CRM systému Raynet (rádi Vás zaučíme).
- Základní dovednosti se sociálními sítěmi - oceníme Vaši kreativitu a nápady.
- Výborné komunikační a organizační schopnosti - budete důležitým článkem našeho týmu.
- počet míst - 1
**Nabízíme**:
- Práci v příjemné kanceláři s přátelským kolektivem v centru Prahy
- Pracovní pozici na ŽL (živnostenský list).
- Zajištění potřebného vybavení pro práci - PC, služební automobil - v době výkonu práce, mobilní telefon a další.
- Atraktivní odměnu - během zkušební doby 40.000 Kč, následně 50.000 Kč + zajímavé benefity.
- Možnost získání realitní licence - podpoříme Váš profesní růst a rozvoj.

Detaily o pracovním místě:
Firma: HOME-RENT s.r.o.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Administrativní Pracovník - Správa Nemovitostí
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 31. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Technik - správa nemovitostí
Praha - Bytové družstvo Pragostav
Manažer správy nemovitostí
Praha - PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o.
Manažer správy nemovitostí
Praha - PŘEDVÝBĚR.CZ s. r. o.
Junior Facility Manager (M/Ž) – Praha
Praha - Mark2 Corporation Czech, a.s.
Facility specialista v oblasti správy budov
Praha - Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy
Vrátný/á ( Bubenská ulice)
Praha - M&M Object Security s.r.o.
Buďte partnerem pro firmy a investory ?
Praha - Generali Česká pojišťovna
Disponent námořních přeprav/Ocean Freight - Praha 5
Praha - 35 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
IT Analyst
Praha - 45 000 Kč - 80 000 Kč
Area sales manager - Praha a okolí
Praha - 50 000 Kč - 80 000 Kč
Solution Analyst
Praha - BNP Paribas Cardif
Krajinný ekolog – vhodné pro absolventy
Praha - 27 650 Kč/měsíc - 40 740 Kč/měsíc
Komerční bankéř/ka na pobočce na metru Budějovická
Praha - UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia
Analytik/Specialista na aplikaci TMS
Praha - 50 000 Kč - 60 000 Kč
Key Account Manager - IT
Praha - Asseco Solutions, a. s.
AI SUPPORT
Praha - Raiffeisenbank
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní Pracovník - Správa Nemovitostí: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní Pracovník - Správa Nemovitostí?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy HOME-RENT s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní Pracovník - Správa Nemovitostí ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě HOME-RENT s.r.o. ještě dnes.