Administrativní pracovník SEPOS Brno
Jsme Sepos, rodinná firma, specialista na dveře a zárubně s více jak 30letou tradicí.
Jsme tým, jehož posláním je plnit sny o krásných a funkčních interiérech a společně realizovat ta nejlepší technická i designová řešení dostupná pro každého.
Zabýváme se maloobchodním i velkoobchodním prodejem interiérových dveří, technických dveří, zárubní, kování a příslušenství. Naše síť prodejen čítá 22 prodejních míst v ČR a jednu prodejnu na Slovensku. Jsme finančně zdravou společností s ryze českým kapitálem a máme více než 240 zaměstnanců. Od roku 2008 vyrábíme v našem výrobním závodu v Jihlavě vlastní obložkové zárubně a svou produkcí, která čítá více než 10 tisíc kusů měsíčně, se řadíme mezi nejvýznamnější výrobce v ČR (část výroby směřuje na export). Spolupracujeme s celou řadou evropských dodavatelů, neustále sledujeme aktuální trendy a inovace.
Dynamicky se vyvíjíme a nabízíme VÁM dlouhodobé pracovní uplatnění na pracovišti v Brně, ulice Vídeňská 815/89a - firemní prodejně a vzorkovně SEPOS z důvodu rozšiřování týmu.
Máte chuť něčeho dosáhnout a také pozitivní přístup nejen k práci, ale i k životu?
Máte obchodního ducha, jste precizní a náročná/náročný ve všem co děláte?
Komunikujete rád/a s lidmi?
Potřebujete vidět smysluplný výsledek své práce?
Potom se těšíme právě na Vás.
Jaký může být Váš typický den:
- přivítáte se zákazníkem, přeberete od něj jeho přání,
- předvedete zákazníkovi naše obchodované produkty (interiérová dveře a zárubně) na vzorkovně na prodejně a doladíte s ním jeho požadavky (termín a místo dodání, doprava, montáž, způsob platby, ...)
- po odsouhlasení nabídky zákazníkem a jejím objednání převracíte obchodní případ na dodání, vystavujete zálohovou fakturu,
- po dodání zboží, případně skončení montáží vyfakturujete zakázku zákazníkovi.
Jsme připraveni Vám nabídnout:
- zaměstnání se zázemím stabilní společnosti na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíce,
- intenzivní zaškolení, profesní růst a další vzdělávání,
- jednosměnný provoz sudý/lichý týden 30/50 hodin týdně (otevírací doba prodejny je Po - So 8:45-19:15, sobotní směna 1x za 2 týdny, aktuální směnnost 10 h směny 1. týden ve dnech úterý, středa a čtvrtek, 2. týden ve dnech pondělí, úterý, čtvrtek, pátek a sobota).
- velmi pěkné pracovní prostředí a vstřícné kolegy,
- k 15. dni v měsíci Vám na Váš účet připíšeme zajímavou mzdu (fix + prémie).
- budete od nás mít zajištěné vyhrazené a zaplacené parkovací místo pro Váš osobní vůz.
Požadavky máme přiměřené a splnitelné:
- maturita - upřednostníme zkušenosti z obdobné pozice pro rychlejší adaptaci,
- spolehlivost a důslednost,
- odolnost vůči stresu,
- výborné komunikační schopnosti,
- časovou flexibilitu,
- schopnost orientace v technické dokumentaci,
- týmový hráč,
- trestní bezúhonnost doloženou aktuálním výpisem z trestního rejstříku (budete mít hmotnou odpovědnost za pokladnu).
Ukažte nám Vaše kvality a my Vám dáme prostor k jejich realizaci i dalšímu rozvoji!
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
- Práce s PC - Windows
- Práce s PC - textový editor (Word)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Práce s PC - internet a elektronická pošta
- Ekonomika - fakturace
Požadované jazyky
Čeština
(aktivní)
Benefity
- Zvláštní prémie
- Rekreace ve firemním zařízení
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Výrobky a služby se slevou
- Zaměstnanecké půjčky
- Notebook
- Stravenkový paušál
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník SEPOS Brno: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník SEPOS Brno?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SEPOS, spol. s r. o..