Administrativní pracovník - se zaměřením na účetnictví

  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osobyAbsolventy
  • Požadovaná dovednost:
    - Ekonomika (Zpracování faktur. Firemní správa dokumentace a podpora účetního oddělení.)
    - Ekonomika - personalista (Komunikace s klienty, dodavateli a úřady. Zajištění běžné administrativy.)
    - Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
    - Ekonomika - fakturace
    - Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
  • Jazyky:
    - Čeština - Aktivní
  • Nabízená mzda: 25 000 - 40 000 Kč/měsíc

Náplní práce bude i firemní správa dokumentace, podpora účetního oddělení, komunikace s klienty, dodavateli a úřady, zajištění běžné administrativy . Výhodou je praxe v oboru nebo znalost účetního softwaru. Pečlivost, spolehlivost, samostatnost, práce v týmu, profesionalita, komunikativnost, seberozvoj.

Detaily o pracovním místě:
Lokalita:
Pracovní pozice: Administrativní pracovník - se zaměřením na účetnictví
Směnnost práce Jednosměnný provoz
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 25 000 - 40 000 Kč/měsíc
Nabídka přidána: 13. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní pracovník - se zaměřením na účetnictví: Často kladené otázky

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 25 000 - 40 000 Kč/měsíc.

0.1455