Administrativní pracovník - se zaměřením na účetnictví
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osobyAbsolventy
- Požadovaná dovednost:
- Ekonomika (Zpracování faktur. Firemní správa dokumentace a podpora účetního oddělení.)
- Ekonomika - personalista (Komunikace s klienty, dodavateli a úřady. Zajištění běžné administrativy.)
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
- Ekonomika - fakturace
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel) - Jazyky:
- Čeština - Aktivní - Nabízená mzda: 25 000 - 40 000 Kč/měsíc
Náplní práce bude i firemní správa dokumentace, podpora účetního oddělení, komunikace s klienty, dodavateli a úřady, zajištění běžné administrativy . Výhodou je praxe v oboru nebo znalost účetního softwaru. Pečlivost, spolehlivost, samostatnost, práce v týmu, profesionalita, komunikativnost, seberozvoj.
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát 56 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník - se zaměřením na účetnictví: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník - se zaměřením na účetnictví?
Práce je nabízena v lokalitě Chrudim.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 25 000 - 40 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SCALL s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník - se zaměřením na účetnictví ve městě Chrudim?
Pošlete svůj životopis firmě SCALL s.r.o. ještě dnes.