Administrativní pracovník s přesahem do marketingu a logistiky (m/ž)

Bezno


O nás

Jsme rodinná firma s vášní pro krásné a kvalitní obklady. Už 25 let pomáháme lidem vylepšit jejich domovy, terasy i zahrady díky široké nabídce obkladových materiálů. Věříme, že každý prostor si zaslouží jedinečný vzhled, a proto si zakládáme na pečlivém výběru produktů, osobním přístupu k zákazníkům a přátelské atmosféře nejen v týmu, ale i v každodenní spolupráci s našimi klienty.

Naše provozovna sídlí v Bezně u Mladé Boleslavi, kde si zákazníci mohou osobně prohlédnout materiály a nechat si poradit od zkušených členů našeho týmu. Pracujeme s nadšením a vždy hledáme nové způsoby, jak nabídnout ty nejlepší produkty na trhu.

A protože firma roste, hledáme do týmu nového kolegu nebo kolegyni, který zapadne do naší rodinné atmosféry. Někoho, kdo se nebojí práce, je energický a umí si poradit s administrativou, ale klidně se pustí i do marketingu nebo pomůže s běžným chodem firmy. Občas je potřeba také rozvézt objednávku nebo vydat zboží zákazníkovi, což může být fyzicky náročnější, takže je dobré mít trochu síly a nebát se rukou přiložit k dílu. Hledáme parťáka, který bude nejen součástí týmu, ale i rodiny Obklady VIKO.

Pokud tě baví různorodá práce, chceš se podílet na rozvoji firmy a zároveň být v prostředí, kde se každý den děje něco zajímavého, pak bys mohl/a být ten pravý člověk, kterého hledáme!

Náplň práce:

U nás ve VIKO se rozhodně nebudeš nudit! Hledáme všestranného člověka, který zvládne kombinaci administrativy, marketingu a občasné fyzické práce. Tvůj den může zahrnovat:

? Administrativa – práce s e-shopem, vyřizování objednávek, fakturace, komunikace se zákazníky a dodavateli
? Marketing – správa sociálních sítí, tvorba obsahu, pomoc s reklamními kampaněmi
? Sklad & expedice – výdej zboží zákazníkům, občasný rozvoz objednávek, organizace skladu
? Běžný chod firmy – sem tam je potřeba něco zařídit, zavézt nebo pomoci s drobnými úkoly

Neboj se, do všeho tě zaučíme a rozhodně na to nebudeš sám/sama! Hlavní je chuť se učit!

Co od Vás očekáváme:

? Energii a chuť pustit se do různorodé práce – někdy budeš řešit administrativu, jindy pomůžeš se zbožím nebo marketingem. Hledáme někoho, kdo se nebojí přiložit ruku k dílu a zvládne si poradit s různými úkoly.
? Spolehlivost a samostatnost – nepotřebujeme, aby nad tebou někdo stál celý den. Pokud si umíš práci zorganizovat a dotáhnout ji do konce, jsi náš člověk.
? Základní počítačovou gramotnost – nemusíš být IT expert, ale fakturku vystavit, napsat e-mail nebo se zorientovat v e-shopu bys měl/a zvládnout.
? Komunikativnost – čeká tě kontakt se zákazníky, dodavateli i kolegy, takže hledáme někoho, kdo se nebojí mluvit a umí to i s lidmi.
? Fyzickou zdatnost – občas je potřeba pomoct ve skladu nebo vydat těžší zboží, takže by ti nemělo vadit sem tam něco uzvednout.
? Řidičský průkaz sk. B výhodou – pokud zvládneš občas někam zavézt objednávku, bude to plus, ale není to podmínka.

Nejsme korporát, takže nepotřebujeme štos certifikátů a diplomů. Důležitější je pro nás to, jaký/á jsi a jestli si sedneme!

Co Vám můžeme nabídnout:

Normální lidi kolem sebe – jsme rodinná firma, žádný korporát a žádný šéf s kravatou. 
Různorodou práci – žádná nuda! Každý den u nás přináší nové výzvy!
Flexibilitu – rozumíme, že práce je jen část života, a tak ti nabízíme časovou flexibilitu, abys mohl/a vyvážit práci a osobní život.
Kreativitu – prostor pro tvoje nápady, které ti pomůžeme realizovat.
Kvalitní kafe a pohodu – kafe je základ, pohoda je samozřejmostí a dobrý pocit? To je na tobě!
Možnost se učit a růst – pokud chceš růst, máme pro tebe možnost profesního posunu a osobního rozvoje.

Finanční flexibilitu – do budoucna nabízíme možnost podílu na obratu firmy, takže pokud se ti daří, odměna roste společně s firmou.



Benefity


  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Children-friendly office
  • Dog-friendly office
  • Parkoviště


Detaily o pracovním místě:
Firma: BETONTVAR-VIKO s.r.o.
Lokalita: Bezno
Pracovní pozice: Administrativní pracovník s přesahem do marketingu a logistiky (m/ž)
Směnnost práce fulltime
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 30.000 – 35.000 Kč
Nabídka přidána: 4. 2. 2025
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Obsluha stánku s trdelníky, až 150Kč/hod!
Mladá Boleslav - 21 Consult Group s.r.o. | 125 Kč - 150 Kč
Řidič VZV/Skladník
Mladá Boleslav - 30 000 Kč - 35 000 Kč
TEAMLEADER KALIBRAČNÍCH INŽENÝRŮ
Mladá Boleslav - Grafton Recruitment | 60 000 Kč - 80 000 Kč
APLIKAČNÍ/KALIBRAČNÍ INŽENÝR | VHODNÉ PRO ABSOLVENTY
Mladá Boleslav - Grafton Recruitment | 50 000 Kč - 60 000 Kč
Roznos letáků – Mladá Boleslav
Mladá Boleslav - Kaufland Česká republika v.o.s. | 135 Kč - 500 Kč
Mystery shopping - Mladá Boleslav
Mladá Boleslav - Datamar International s.r.o. | 150 Kč - 250 Kč
HR manažer/ka
Mladá Boleslav - 60 000 Kč - 70 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní pracovník s přesahem do marketingu a logistiky (m/ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník s přesahem do marketingu a logistiky (m/ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Bezno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30.000 – 35.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy BETONTVAR-VIKO s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník s přesahem do marketingu a logistiky (m/ž) ve městě Bezno? Pošlete svůj životopis firmě BETONTVAR-VIKO s.r.o. ještě dnes.
0.5855