Administrativní pracovník pro vratky DPH

Pro našeho významného klienta, který distribuuje palivové karty Shell v ČR a SK a zaměřuje se na prodej PHM, mýto, vratku DPH ze zahraničí a obchod v rámci EU, hledáme Administrativního pracovníka pro vratky DPH.
Náplň práce:
* Administrativa vratek DPH ze zahraničí českým klientům
* Zpracování faktur a dalších podkladů a dat pro vratku
* Práce se spec. programem pro podávání vratky
* Komunikace se zákazníky a spolupráce s obchodním týmem
* Okrajové fakturování zákazníkům za realizované služby (účetní systém Helios)
* Vyřizování další drobné agendy s tímto spojené
--strong--Očekáváme:--/strong--
* SŠ vzdělání, případně VŠ (ekonomické zaměření výhodou)
* Praxe v oboru není třeba, ale zkušenost s administrativní prací - výhodou
* Pokročilou znalost MS Office (Excel)
* Pečlivost
* Pozitivní vztah k práci s daty
* Dobrou komunikaci, organizační schopnosti
* Cizí jazyk není podmínkou, ale je výhodou (angličtina)
--strong--Nabízíme:--/strong--
* Spolupráci na HPP a přátelský kolektiv
* Roční bonusy
* 25 dní dovolené
* 3 dny sickdays
* Flexibilní pracovní dobu
* Možnost občasné práce z domova – dle dohody
* Notebook, telefon
* Příspěvek na stravné
* Příspěvek na penzijní připojištění – po roce práce
* Odborná školení
* Nástup možný ihned nebo dle dohody
* Místo výkonu práce: Praha – Čestlice
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
--strong--Benefity--/strong--
* Bonusy/prémie
* Mobilní telefon
* Notebook
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Flexibilní začátek/konec pracovní doby
* Stravenky/příspěvek na stravování
* Vzdělávací kurzy, školení
* Zdravotní volno/sickdays
* Možnost občasné práce z domova
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské
Pozice:
Fakturant/ka, Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
35 000–40 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. Lokalita: Čestlice Pracovní pozice: Administrativní pracovník pro vratky DPH Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 40000 Kč Nabídka přidána: 10. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník pro vratky DPH: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník pro vratky DPH?
Práce je nabízena v lokalitě Čestlice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..