💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Administrativní pracovník pro účetní oddělení (ž/m)
Co u nás budete dělat?
- Provádění administrativních činností v oblasti účetnictví
- Evidence pohledávek a jejich vyhodnocování
- Fakturace a vedení knihy pohledávek
- Archivace dokladů
Co musíte znát, mít a umět?
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- Microsoft Office - Word, Excel, Outlook
- Ochota se učit novým věcem
- Odpovědnost, flexibilita, spolehlivost a pečlivost
- Aktivní a samostatný přístup k řešení úkolů
Co Vám nabízíme?
- Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti na českém trhu
- Nestereotypní pracovní prostředí
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Slevu na firemní zboží/služby
- Vzdělávací kurzy, školení
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Benefity
- Vzdělávací kurzy a školení
- Výrobky a služby se slevou
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník pro účetní oddělení (ž/m): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník pro účetní oddělení (ž/m)?
Práce je nabízena v lokalitě Podbořany.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 23000-25000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy AUTO MYSLIVEC s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník pro účetní oddělení (ž/m) ve městě Podbořany?
Pošlete svůj životopis firmě AUTO MYSLIVEC s.r.o. ještě dnes.