Administrativní pracovník/překladatel – 20 hod./týdně (ž/m)
Informace
Náplň práce:
překlady z polského do českého jazyka se zaměřením na oblast HOBBY marketu
jazykové korektury
Co od vás očekáváme
Požadavky:
velmi dobrá aktivní znalost polského jazyka (slovem a písmem)
výborná znalost českého jazyka (rodilý mluvčí)
zodpovědný a proaktivní přístup
samostatnost, flexibilita
komunikační a koordinační schopnosti, příjemné vystupování
Co vám nabízíme
Nabízíme:
HPP na zkrácený úvazek – 20 hod./týdně
nadstandardní mzdové ohodnocení
samostatnou a odpovědnou práci
příjemné pracovní prostředí a kolektiv
stravenkový paušál
25 dní dovolené (dle úvazku)
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/překladatel – 20 hod./týdně (ž/m): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/překladatel – 20 hod./týdně (ž/m)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy BM ČESKO s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/překladatel – 20 hod./týdně (ž/m) ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě BM ČESKO s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Ubytování, cestovní ruch, gastronomie
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Ubytování, cestovní ruch, gastronomie