Administrativní pracovník
Informace
Společnost Mobileko je největším servisním centrem v ČR zabývající se mimo jiné také prodejem mobilních telefonů a doplňkového příslušenství. Jsme tradiční česká firma se sítí poboček po Praze. Mobileko je místo kde je o naše zákazníky postaráno v jakémkoliv směru který se týká mobilních telefonů. Na trhu si budujeme jméno již 10 let a to prostřednictvím našich kolegů, jimiž se můžete stát nyní i Vy.
Co u nás budete dělat?
Přidávat objednané zboží (telefony, tablety, příslušenství, servisní díly) na sklad
Pracuje v interním systému na PC
Administrativní podpora týmu
Komunikace a spolupráce s kolegy
Připravuje zboží pro pobočky/eshop
Co od vás očekáváme
Výuční list/ SŠ vzdělání
Praxe na podobné pozici výhodou
Znalost práce na PC: MS Office
Pečlivost, samostatnost, aktivní přístup k práci
Co vám nabízíme
Zázemí stabilní společnosti s nástupem ihned
Flexibilní pracovní dobu
Zaškolení zkušeným kolegou
Přátelské prostředí v centru Prahy
Zvýhodněné ceny na opravy mobilních telefonů
Možnost zakoupit prodávané zboží se slevou až 40%
Příspěvek na Multisport kartu
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 130 - 150 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy UPEX Investments s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.