Administrativní pracovník/pracovnice v Oddělení validace a administrativní podpory
Profil pracovní činnosti:
- Podílení se na komplexních provádění cenové nebo úhradové regulace léčivých přípravků, registrace léčivých přípravků včetně postregistračního vyhodnocování farmakovigilance a povolování jejich klinického hodnocení
- Finalizace správních řízení cenové a úhradové regulace zajištěním korektní publikace dat do Seznamu cen a úhrad LP/PZLÚ (dále jen "SCAU") a Seznamu LP/PZLÚ používaných pouze při ústavní péči (dále jen „SCUP“)
- Provádění kontrol obsahové správnosti žádostí agendy cenové a úhradové regulace (CAU) léčivých přípravků (LP) a potravin pro zvláštní lékařské účely (PZLÚ) a provádění dílčích úkonů ve správních řízeních s cílem pozitivní validace žádosti (aplikace zákona č. 48/1997 SB., o veřejném zdravotním pojištění, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích a dalších souvisejících právních předpisů), vedení evidencí o řízeních CAU, provádění předávání kompletních spisů validních žádostí k odbornému hodnocení
- Provádění komplexních kontrol LP včetně vyhodnocování jejich paralelních kódů, kontroly účastníků řízení a jejich zástupců při úkonech ve správních řízeních agendy cenové a úhradové regulace (CAU) k zajištění korektního vedení těchto správních řízení
- Plnění funkce příkazce operace pro agendy vykonané na žádost, za které Ústav obdrží náhrady výdajů dle § 39f zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a správní poplatky dle zákona č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích; provádění kontrol úhrady správné výše náhrad výdajů a správních poplatků včetně zaúčtování v systému Verso
- Zakládání správních řízení v SSL AA a SŘDLP, vkládání podkladů do spisů, zadávání dat (předměty, účastníci, typ SŘ aj.) o průběhu správního řízení do aplikace SŘDLP, generování a příprava dokumentů, zajišťování vyvěšování dokumentů na úřední desku, provádění kontroly a nastavení etap podle provedeného úkonu, vyznačování doložky nabytí právní moci na vydávaných usneseních a rozhodnutí, nastavování a kontrola etap v SŘDLP, samostatné vyhledávání a vyhodnocování relevantních údajů o LP a účastnících řízení v databázích a na webových stránkách
- Zpracovávání a zadávání dat z rozhodnutí o maximální ceně a/nebo výši a podmínkách úhrady do vnitřního informačního systému DLP včetně zajišťování dalších úkonů s tím spojených, komplexní kontroly dat z kontrolních tabulek oproti pravomocným/předběžně vykonatelným rozhodnutím CAU a pravomocným rozhodnutím MZ, kontroly dat z kontrolních tabulek oproti exportu dat z DLP
- Sledování úřední desky MZČR a ukládání vydaných rozhodnutí MZ včetně informace pracovníkům sekce CAU o dopadu rozhodnutí do SCAU
- Přidělování a vkládání kódů a dalších údajů ze žádostí o stanovení maximální ceny a výše a podmínek úhrady potravin pro zvláštní lékařské účely do Knihovny léků v databázi DLP; zajišťování aktualizace etiket potravin pro zvláštní lékařské účely v databázi Ústavu
- V SSL AA provádění zaslepování dokumentů nebo jejich částí označených jako obchodní tajemství včetně provádění následné kontroly nahlížením do spisu z webových stránek
- Vedení evidence smluv o DNCV a Dohodách o úhradě včetně zajišťování správy smluv/dohod v listinné podobě, neprodlené informování zaměstnanců sekce CAU o aktuálních smlouvách/dohodách, před vydáním SCAU provádění kontroly evidence nově předložených smluv o DNCV k zajištění korektních výstupů do SCAU
Požadujeme:
- VŠ vzdělání – bakalářský nebo magisterský studijní program – VHODNÉ I PRO ABSOLVENTY
- Znalost AJ – bude ověřena v průběhu pohovoru
- Praxe v oboru zdravotnictví, farmacie, popř. veřejné správy výhodou
- Orientace v legislativě výhodou – zákon č. 500/2004 Sb., správní řád; zákon č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění – část šestá; zákon č. 634/2004 Sb., o správních poplatcích; zákon č. 110/1997 Sb., o potravinách a tabákových výrobcích; zákon č. 378/2007 Sb., o léčivech
- Znalost práce s MS Office – Word, Excel, PowerPoint, Outlook – pokročilá úroveň
- Pečlivost
- Spolehlivost
- Samostatnost
- Schopnost týmové spolupráce
- Flexibilita
- Ochota učit se nové věci
- Odolnost vůči stresu
Nabízíme:
- Stabilní zázemí státní instituce
- Přátelské a vstřícné prostředí
- Zajímavou odbornou a perspektivní práci v oboru regulace léčiv
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
- Pružnou pracovní dobu
- 5 týdnů dovolené ročně
- 5 dní indispozičního volna (sick days) ročně
- Příspěvek na stravování
- Jazykové kurzy
- Fond kulturních a sociálních potřeb
- Zaměstnaneckou knihovnu
- Půjčovnu sportovních potřeb
Další důležité informace:
- Předpokládaný nástup: 1. 11. 2024 nebo dle dohody
- Jedná se o zástup za RD
- Pracovní úvazek: 1,0 (40 hodin týdně)
- Platové podmínky: 11. platová třída
- Pracoviště: Benešovská 40, Praha 10
63 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/pracovnice v Oddělení validace a administrativní podpory: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/pracovnice v Oddělení validace a administrativní podpory?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Státní ústav pro kontrolu léčiv.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/pracovnice v Oddělení validace a administrativní podpory ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Státní ústav pro kontrolu léčiv ještě dnes.