Administrativní pracovník/pracovnice v notářské kanceláři
O nás
Notářská kancelář v centru Brna přijme do svého kolektivu administrativního pracovníka/ pracovnici.
Náplň práce:
Administrativní činnost v notářské kanceláři, spisová agenda, vyhotovování písemností, přípravné práce spojené s ověřováním podpisů a kopií listin, práce s datovou schránkou atp.
Co od Vás očekáváme:
SŠ vzdělání s maturitou, bezúhonnost, znalost psaní na klávesnici, pravopisu.
Co Vám můžeme nabídnout:
Mzda dohodou.
Benefity
- Příspěvek na stravování
Odpovědět na inzerát
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/pracovnice v notářské kanceláři: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/pracovnice v notářské kanceláři?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Červínková Jarmila - notářka.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/pracovnice v notářské kanceláři ve městě Brno?
Pošlete svůj životopis firmě Červínková Jarmila - notářka ještě dnes.