Administrativní pracovník/pracovnice
O nás
Ofis a.s. aktuálně hledá administrativního pracovníka/pracovnici. Jsme mladá progresivní společnost složená z profesionálů v jednotlivých segmentech s více než 10 lety zkušeností.
Naše společnost se specializuje na poskytování služeb v oblasti finančního plánování, poradenství a zprostředkování finančních produktů. Naše poslání spočívá v tom, že pomáháme našim klientům dosáhnout jejich finančních cílů a plánů.
Připojte se k našemu týmu jako Administrativní pracovník/pracovnice.
Co budeš dělat?
- Zajištění administrativní činnosti.
- Příprava podkladů a nabídek pro jednání.
- Vedení chodu kanceláře.
- Komunikace s klienty a partnery společnosti.
- Příprava podkladů pro účetní.
- Organizace firemních akcí a schůzek.
- Nástup možný ihned.
Co požadujeme?
- Minimálně středoškolské vzdělání.
- Dobré komunikační schopnosti.
- Samostatnost, pracovitost, spolehlivost, flexibilitu.
- Zkušenosti nejsou podmínkou.
- Živnostenský list.
Co nabízíme?
- Možnost karierního růstu.
- Práci s týmu profesionálů, právnické oddělení, marketingové oddělení, obchodní oddělení.
- Luxusní kancelář v centru Brna s možností parkování.
- Možnosti dalšího vzdělávání.
- Práce na IČO – 30 000 Kč.
Benefity
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Zvýhodněné půjčky
- Přátelské prostředí
Odpovědět na inzerát
21 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/pracovnice: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/pracovnice?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30.000 – 50.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OFIS a.s..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/pracovnice ve městě Brno?
Pošlete svůj životopis firmě OFIS a.s. ještě dnes.