Administrativní pracovník/pracovnice – Plánovač
- Směnnost: Dvousměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osobyAbsolventy
- Nabízené výhody k volnému místu:
- Jiné výhody (náborový příspěvek 10 000 Kč)
- Dovolená navíc (5 týdnů)
- Podnikové stravování (dovoz obědů na pracoviště+stravenkový paušál)
- Zvláštní prémie - Požadovaná dovednost:
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel) (znalost práce na PC na uživatelské úrovni (Word, Excel, Outlook)) - Jazyky:
- Angličtina - Aktivní (střední znalost AJ (převážně emailovou formou, v případě potřeby telefonicky)) - Nabízená mzda: 34 500 - 36 200 Kč/měsíc
Nástup: ihned/dle dohody.
Pracovní smlouva: PP na dobu určitou s možností prodloužení.
Učili jste se anglicky a chcete mít možnost získat zkušenosti s aktivním použitím tohoto jazyka převážně v emailech? Nevadí Vám práce na dvě směny a komunikace s lidmi?
Pokud ano, hledáme právě Vás.
Tato pozice je skvělým koučem Vašich organizačních dovedností, společně oprášíme angličtinu a poskytneme Vám velmi dobrý základ kariéry v oblasti plánování a logistiky.
Co bude Vaše náplň práce:
- zpracování objednávek v interním systému, práce se skladovým programem
- příprava a vystavování přepravních dokumentů (Dodací list, CMR)
- mailová komunikace se zákazníkem, pravidelná aktualizace reportů
- komunikace s přepravci, plánování příchozích / odchozích zásilek
- interní komunikace v rámci celé společnosti, především s pracovníky skladu
- kontrola a správa interní dokumentace
Co od Vás požadujeme:
- SŠ vzdělání (vhodné pro absolventy jako dobrá startovací pozice)
- flexibilitu a nadšení k práci, týmového hráče
- nebát se mluvit (komunikativnost), organizační schopnosti, samostatnost, odolnost vůči stresu
- pracovat ve dvousměnném režimu ( 6-14h; 14-22h)
Co na oplátku získáte od nás a co Vám nabízíme:
- Důležitou praxi v mezinárodní logistické společnosti, kde budete pracovat ve skvělém kolektivu!
- Krásně prožitou dovolenou po dobu 25 dnů.
- Po dobu 3 měsíců, kdy se navzájem budeme testovat dostanete v součtu 10 000 Kč jako bonus za nástup.
- Pokud nejste fanda vaření, je zde možnost si objednat oběd, který za Vámi přijede až do firmy.
Zároveň Vám na obědy přispějeme v podobě stravenkového paušálu.
- Možnost využít hrazeného jazykové kurzu angličtiny přímo v naší společnosti.
- Jste dárcem krve? Odměníme Vás za to.
- Možnost využít zvýhodněný mobilní tarif, který je speciálně nastaven pro naše zaměstnance.
- Jakmile v naší společnosti odpracujete 3,5,10,15 či 20 let, zajímavě Vás odměníme.
- Sportujete, rád/a chodíte za kulturou nebo relaxujete? Nabídneme Vám multisport kartu, na kterou Vám částečně přispějeme.
- Běháte, hrajete badminton, bowling či jiný sport na závodní úrovni? Přispějeme Vám na sportovní aktivity při prezentaci firmy.
- Na stmelování týmu nezapomínáme a proto pořádáme pravidelné teambuildingové aktivity.
Vhodné pro absolventy.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/pracovnice – Plánovač: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/pracovnice – Plánovač?
Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 34 500 - 36 200 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Flex International s.r.o..