Administrativní pracovník / pracovnice oblastního provozního manažera (pro OZP) - Praha 10
Společnost OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu / kolegyni.
- pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce)
- místo výkonu práce: Praha 10, ul. Černokostelecká
- zkrácený úvazek 15 hodin týdně
- mzda 170 - 190 Kč za hodinu
- pracovní doba: od 8 - 11 hodin
- nástup ihned, nebo dohodou
- smlouva na HPP
Pracovní náplň:
- příprava podkladů pro mzdy
- zadávání dat do interního systému
- příprava podkladů pro měsíční fakturaci
- zadávání docházky
- vedení agendy
- vyřizování pošty
- velmi dobrá znalost pracovně právního práva
Co Vám můžeme nabídnout:
- náborový příspěvek ve výši 5000 Kč
- příspěvek za doporučení vhodného kandidáta ve výši 3000 Kč
- perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
- práci v prostředí české společnosti
- férovou firemní kulturu
- vstřícné jednání
- práci na hlavní pracovní poměr
Požadujeme:
- velmi dobrou znalost pracovně právního práva
- životopis
- spolehlivost
- dochvilnost
- zodpovědnost
- praxe výhodou
Volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na telefonní číslo: , nebo pište na e-mail:
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník / pracovnice oblastního provozního manažera (pro OZP) - Praha 10: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník / pracovnice oblastního provozního manažera (pro OZP) - Praha 10?
Práce je nabízena v lokalitě Praha 10.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.