Administrativní pracovník / pracovnice oblastní kanceláře ČKAIT Praha
Přijmeme administrativního pracovníka resp. pracovnici oblastní kanceláře Praha:
Co vás čeká
- práce nezbytná pro chod oblasti,
- příjem žádostí uchazečů o autorizaci, správa databáze členů oblasti,
- vyřizování dotazů a požadavků členů,
- příprava kurzů CŽV,
- kancelářské práce,
- pracovní doba PO, ÚT, ČT: 7:30-16, ST: 7:30-17, PÁ: 7:30-14.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- práce s počítačem,
- znalost MS Office,
- pečlivost,
- dobrý mluvený projev,
- kladný vztah ke členům.
Výhodou bude, pokud budete mít
- SŠ, stavební vzdělání
Co vám můžeme nabídnout
- Stabilní podmínky - ČKAIT existuje již více než 30 let,
- 5 týdnů dovolené,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- příspěvek na stravování,
- služební telefon.
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSV
Požadované jazyky
- Čeština (aktivní) — rodilého mluvčí
Benefity
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Stravenky
- Dovolená 5 týdnů
- Mobilní telefon
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník / pracovnice oblastní kanceláře ČKAIT Praha: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník / pracovnice oblastní kanceláře ČKAIT Praha?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě.
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník / pracovnice oblastní kanceláře ČKAIT Praha ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě ještě dnes.