Administrativní pracovník / pracovnice obchodního odd.
PSP Engineering a.s.
Tradiční strojírenská společnost, která navrhuje stroje a celé závody zejména pro průmysl výroby stavebních hmot a zpracování nerostných surovin.
Více informací o společnosti naleznete na www.pspeng.com.
Náplň práce:
• komunikace se zákazníky
• zpracování poptávek
• vytváření obchodních nabídek
• příprava kontraktů
• interní komunikace a spolupráce s technickými odděleními
• předpoklad služebních cest v ČR i zahraničí
• účast na konferencích a veletrzích
Nabídka: • odpovídající finanční hodnocení
• zázemí stabilní a prosperující firmy
• volitelné zaměstnanecké výhody (stravenky/pojištění/dárkové poukazy)
• 5 týdnů dovolené
• možnost stravování v areálu
• služební notebook a telefon
Termín nástupu: dle možností po dohodě co nejdříve
V případě, že Vás tato pracovní pozice zaujala, zašlete nám, prosím, Váš životopis s názvem pracovní pozice, o kterou se ucházíte.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu:
Požadavky: • SŠ/VŠ vzdělání
• znalost MS Office programů
• dobrá znalost AJ slovem i písmem
• ŘP sk. B
• flexibilita, komunikativnost, samostatnost
Výhodou:
• vzdělání technického zaměření
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník / pracovnice obchodního odd.: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník / pracovnice obchodního odd.?
Práce je nabízena v lokalitě Přerov.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy JOBSYSTEM s.r.o..