💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.
Administrativní pracovník/pracovnice na příjem objednávek
O nás
Společnost Euro-Gastro Partners s.r.o zásobuje restaurace ovocím a zeleninou.
Administrativní pracovník/pracovnice na příjem objednávek. Vhodné i pro absolventy/absolventky.
Hledáme administrativní pracovnici na příjem objednávek, fakturaci a skladovou evidenci.
- znalosti účetního systému Pohoda výhodou,není nutností,zaučíme.
- práce na ranní a noční směnu.
- nutná vlastní doprava do Velkotržnice Praha-Lipence.
Co od Vás očekáváme:
- komunikativní jednáni se zákazníky
- pracovitost, samostatnost, zodpovědnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- firemní nákupy
- jistota práce v dlouhodobě stabilní společnosti.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/pracovnice na příjem objednávek: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/pracovnice na příjem objednávek?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/pracovnice na příjem objednávek ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o. ještě dnes.