Administrativní pracovník/pracovnice
Nabídka:
Požadavky: Pro našeho klienta, společnost, která největším dodavatelem bezbariérových přístupů v České republice, hledáme vhodné kandidáty na pozici Administrativní pracovník/pracovnice.
Vaše náplň práce:
* Kontrola fakturace servisu
* Správa a plánování servisních úkonů
* Komunikace s klienty a servisními techniky
* Další ad hoc úkoly
Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Předchozí zkušenosti s administrativní pozicí výhodou
* Běžnou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook, interní systém – budete zaškoleni)
* Spolehlivost, pracovitost, bezúhonnost
* Dobrou komunikaci a vystupování
* Anglický jazyk výhodou
Nabízíme:
* Práci ve stabilní společnosti
* HPP, plný úvazek
* Nástupní mzdu 37 000 Kč, po zapracování možnost navýšení
* 13. plat
* Pracovní dobu 8:00 – 16:00h
* Telefon i pro soukromé účely
* Kanceláře: Lipůvka u Brna (zdarma pakování přímo u kanceláře)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/pracovnice: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/pracovnice?
Práce je nabízena v lokalitě Lipůvka.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 37000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o..