Administrativní pracovník / pracovnice
Justicia Consulting Ltd.Náplň práce: •zajištění chodu kanceláře•vedení administrativní agendy •správa dokumentů - objednávky, faktury, platby•podpora právního a finančního oddělení•komunikace a jednání s úřady•pojištění a řešení pojistných událostí •práci na plný úvazek•důkladné zaškolení při nástupu do zaměstnání a prostor pro adaptaci v oboru•příjemné pracovní prostředí•příspěvek na stavování•MultiSport kartaMísto práce: Vídeňská 1018/18, BrnoTermín nástupu: ihned
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník / pracovnice: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník / pracovnice?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy JOBSYSTEM s.r.o..