Administrativní pracovník-pracovnice/back office
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
- Počet pracovních míst: 1
- Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
- Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
- Požadovaná dovednost:
- Práce s PC - textový editor (Word) (znalost MS Office)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Práce s PC - internet a elektronická pošta
- Práce s PC - jiné (znalost programu POHODA)
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B - Jazyky:
- Angličtina - Aktivní (základní komunikace slovem i písmem) - Nabízená mzda: 28 000 - 36 000 Kč/měsíc
Požadavky: znalost dopravního prostředí, znalost celního prostředí, organizační schopnosti, komunikativnost, samostatnost, reprezentativní jednání, vysoké pracovní nasazení - řešení krizových situací. Týmová spolupráce!
Zaměstnanecké výhody: dynamický kolektiv, možnost finančního růstu, služební telefon s neomezeným tarifem, služební notebook, příspěvky na PHM (služební tankovací karta), vzdělávací kurzy, firemní akce
První kontakt e-mailem.
7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník-pracovnice/back office: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník-pracovnice/back office?
Práce je nabízena v lokalitě Rokytno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 28 000 - 36 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Alewerans s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník-pracovnice/back office ve městě Rokytno?
Pošlete svůj životopis firmě Alewerans s.r.o. ještě dnes.