Administrativní pracovník - pouze OZP 4 hodiny/den - Beroun
- vedení administrativní agendy
- vystavování faktur v systému iDoklad (zaučíme)
- kontrola faktur po splatnosti
- ostatní evidence spojené se zakázkami
- komunikace s klienty
- kopírování, skenování a archivace dokumentů
- evidence pošty příchozí i odchozí
- spolupráce s kolegy napříč firmou
- další úkoly, dle pokynů nadřízeného
Nabídka: - pracovní smlouva na hlavní pracovní poměr
- zkrácený pracovní úvazek 4 hodiny/den (20 hodin týdně)
- pracovní doba po domluvě kdykoliv mezi 8:00 - 16:00
- po domluvě možnost občasné práce i z domova
- kancelář přímo v centru města Beroun
- pracovní notebook a telefon
- 2 x sickday (volno na cokoliv, které Vám bude proplaceno jako běžně odpracovaný den)
- příspěvek na stravování 75 Kč,- za každý odpracovaný den
- zázemí stabilní české společnosti
Požadavky: - středoškolské vzdělání s maturitou
- dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, Dokumenty)
- pečlivost, svědomitost, samostatnost, zodpovědnost za svěřené úkoly, umět si stanovit priority
- ochota učit se novým věcem
- dobrý komunikační a písemní projev
- znalost fakturace bude pro Vás velkou výhodou
Poznámka: Pozice je vhodná pouze pro osoby se zdravotním znevýhodněním v invalidním důchodu a není vhodná pro osoby používající kompenzační pomůcky.}
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník - pouze OZP 4 hodiny/den - Beroun: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník - pouze OZP 4 hodiny/den - Beroun?
Práce je nabízena v lokalitě Beroun.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 15000 Kč za měsíc.