💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Administrativní pracovník (podpora provozu kavárny) - pro OZP

Brno


Informace
Jsme stabilní společnost, která dává šanci lidem se zdravotním znevýhodněním. Je pro nás důležité, aby se u nás naši zaměstnanci cítili dobře a byli bez stresu. Máme dvě kamenné pobočky v centru města, máme také vlastní e-shop a jsme výdejním místem Zásilkovny. Nyní do našeho týmu hledáme šikovného a zodpovědného kolegu či kolegyni z řad OZP na administrativní podporu našich provozů.

Co vás čeká?
budete evidovat a připravovat podklady pro fakturaci
zpracovávat a evidovat přijaté faktury, skenovat a ukládat je do elektronického archivu a předávat na účetní oddělení
pořízené zboží naskladňovat do skladového systému a dbát na jeho správný pohyb
komunikovat s obchodními partnery a s externími účetními
ve spolupráci se zaměstnanci kavárny a bistra vést inventury zboží
komunikovat s personálním oddělením při zpracování docházky zaměstnanců
Co od vás očekáváme
základní znalost finančních dokladů, ekonomiky a personalistiky,
znalost práce s PC (Google disk, Gmail, textový a tabulkový program, internetové vyhledávače)
důraz na pečlivost, přehlednost a pořádek, odpovědnost za svěřené úkoly, samostatnost
práce se skladovým program
Co vám nabízíme
příjemné pracovní prostředí s rodinnou atmosférou
práci na zkrácený úvazek 40 hod./měsíc
smlouvu na hlavní pracovní poměr na jeden rok s možností prodloužení
mzdu dle předchozích zkušeností, stravné 90 Kč/den za čtyřhodinovou odpracovanou směnu
slevu na dobroty z naší kavárny, bezúročné zaměstnanecké půjčky
psychosociální podporu na pracovišti, možnost konzultací s firemním právníkem
masáže na pracovišti zdarma
individuální přístup, milý kolektiv, týmové akce
Tato nabídka práce je určena pouze pro OZP.

Detaily o pracovním místě:
Firma: Teamium, s.r.o.
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Administrativní pracovník (podpora provozu kavárny) - pro OZP
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 19. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Vedoucí účetního týmu
Brno - 60 000 Kč/měsíc - 90 000 Kč/měsíc
Elektrovývojář | bez vyhlášky
Brno - 60 000 Kč - 80 000 Kč
Skladník/ice, materiálový servis až 30000,-
Brno - 22 800 Kč/měsíc - 30 000 Kč/měsíc
PROFÍK NA OBCHOD A MEZILIDSKÉ VZTAHY
Brno - Generali Česká pojišťovna
Stavební mistr - Morava
Brno - 35 000 Kč/měsíc - 45 000 Kč/měsíc
Obchodní zástupce
Brno - 30 000 Kč - 60 000 Kč
Personální konzultant/ka - získej praxi v HR - Brno
Brno - 27 000 Kč/měsíc - 35 000 Kč/měsíc
Zásobovač linky - Brno-Slatina
Brno - 25 600 Kč - 30 000 Kč
Operátor výroby - 31 000 Kč, Brno
Brno - 26 000 Kč - 31 000 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní pracovník (podpora provozu kavárny) - pro OZP: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník (podpora provozu kavárny) - pro OZP?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Teamium, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník (podpora provozu kavárny) - pro OZP ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Teamium, s.r.o. ještě dnes.