Administrativní pracovník personálního ředitele (pro OZP) - Brno
Společnost OPTIMIA přijme do svého pracovního týmu nového kolegu / kolegyni.
- pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce)
- místo výkonu práce: Brno
- úvazek 20 - 40 hodin týdně
- mzda 11000 - 22000 Kč za měsíc (dle úvazku)
- pracovní doba dle dohody
- nástup ihned, nebo dohodou
- smlouva na HPP
Pracovní náplň:
- administrativní práce pro personálního ředitele
Co Vám můžeme nabídnout:
- perspektivu dlouhodobého a stálého zaměstnání
- práci v prostředí české společnosti
- férovou firemní kulturu
- vstřícné jednání
- práci na hlavní pracovní poměr
Požadujeme:
- spolehlivost
- dochvilnost
- zodpovědnost
- praxe výhodou
Budeme se těšit na Váš životopis.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník personálního ředitele (pro OZP) - Brno: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník personálního ředitele (pro OZP) - Brno?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.