Administrativní Pracovník - Orlová
**O nás**:
Pro našeho klienta se sídlem v Orlové hledáme spolehlivého administrativního pracovníka/ pracovnici, která nám pomůžeme s každodenním chodem kanceláře a poradí si s úkoly zadanými jednatelem společnosti.
**Náplň práce**:
Vedení administrativní agendy.
Zpracování a archivace firemních dokumentů.
Evidence, zpracování a archivace účetních dokladů v účetním systému.
**Co od Vás očekáváme**:
Samostatnost, pečlivost a zodpovědnost.
komunikační dovednosti, příjemné vystupování, schopnost jednat s klienty
Anglický jazyk, polský jazyk výhodou.
Základní dovednost práce na PC, znalost prostředí na internetu - uživatelsky
Zkušenost na obdobné pozici výhodou.
**Co Vám můžeme nabídnout**:
Částečný Home office.
Dlouhodobou spolupráci
Pouze ranní směna.
Volné víkendy.
Zkrácený pracovní úvazek.
Telefon a notebook pro soukromé využití.
4 týdny dovolené.
Osobní ohodnocení.
Vánoční peněžní benefit.
Příjemné pracovní prostředí.
Kuchyňka.
Parkovací stání.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní Pracovník - Orlová: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní Pracovník - Orlová?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Pragolematik s.r.o..