Administrativní pracovník - Odpolední - Vyhrazeno pro OZP
Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 50 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá.
Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici asistent/ka vkládání dat do našeho systému. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP.
Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví práce s počítačem a umí základní práce v kancelářském office. Baví tě brouzdání po internetu a hledat informace? Tak právě ty můžeš být kolega našeho týmu.
Jaká bude tvá pracovní náplň
Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat
Práce s interním systémem PIPEDRIVE (zaučíme)
Příprava a zpracování obchodních nabídek
Vkládání dat do našeho systému
Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít
Jsi Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci
Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací
Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti
Zvládat různorodé situace s úsměvem
Co ti můžeme nabídnout
Moderní prostory s výbornou dostupností
Pracovní dobu pouze 4 hodiny
Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době)
Skvělý tým a výbornou kávu na pracovišti
Teambuildingové akce
Zaujali jsme tě?
To jsme moc rádi. Zašli svůj životopis na
Držíme ti židli!
Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník - Odpolední - Vyhrazeno pro OZP: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník - Odpolední - Vyhrazeno pro OZP?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 11 500 - 12 500 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy DigiDay Group s.r.o..