Administrativní Pracovník Oddělení Rental (M
**Aufgaben**:
- administrativní práce v oddělení Rental
- vystavování dodacích listů v interním systému
- zpracování externích faktur
- vedení evidence tankovacích karet a technických průkazů
- komunikace s oddělením pojišťovnictví
**Qualifikationen**:
- dokončené středoškolské vzdělání
- znalost MS Office - především Word, Excel, Outlook
- samostatnost, důslednost a spolehlivost
- řidičský průkaz skupiny B
**Wir bieten**:
vzdělávání a možnost dalšího rozvoje v mezinárodní společnosti 25 dní dovolené, zázemí silné nadnárodní společnosti, stravenkový paušál, podnikový management zdraví např. karta Multisport, vlastní koncernová akademie s pestrou nabídkou školení a školících aktivit na míru
**Kontakt**: Veronika Musilová
Tovární 756/3
643 00
Tel. +420 5 4542 3777
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní Pracovník Oddělení Rental (M: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní Pracovník Oddělení Rental (M?
Práce je nabízena v lokalitě Beroun.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy STRABAG BMTI s.r.o..