Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení
• budete zajišťovat práci administrátora integrovaného systému řízení a budete spolupracovat se svým nadřízeným na správě řízené dokumentace• koordinujete činnosti při tvorbě, revizi a aktualizaci řízených dokumentů a zajišťujete podporu uživatelům řízené dokumentace• podílíte se na tvorbě akčních plánů z interních auditů a sledujete plnění termínů realizace nápravných opatření vzešlých z auditů• zajišťujete správu, distribuci a archivaci norem• podílíte se na podpoře dalších administrativn
Odpovědět na inzerát Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení?
Práce je nabízena v lokalitě Nový Bydžov.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Personal Consult s.r.o..