💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení

Nový Bydžov

• budete zajišťovat práci administrátora integrovaného systému řízení a budete spolupracovat se svým nadřízeným na správě řízené dokumentace• koordinujete činnosti při tvorbě, revizi a aktualizaci řízených dokumentů a zajišťujete podporu uživatelům řízené dokumentace• podílíte se na tvorbě akčních plánů z interních auditů a sledujete plnění termínů realizace nápravných opatření vzešlých z auditů• zajišťujete správu, distribuci a archivaci norem• podílíte se na podpoře dalších administrativn

Detaily o pracovním místě:
Firma: Personal Consult s.r.o.
Lokalita: Nový Bydžov
Pracovní pozice: Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 2. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení?

Práce je nabízena v lokalitě Nový Bydžov.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Personal Consult s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení ve městě Nový Bydžov? Pošlete svůj životopis firmě Personal Consult s.r.o. ještě dnes.