Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení
• budete zajišťovat práci administrátora integrovaného systému řízení a budete spolupracovat se svým nadřízeným na správě řízené dokumentace
• koordinujete činnosti při tvorbě, revizi a aktualizaci řízených dokumentů a zajišťujete podporu uživatelům řízené dokumentace
• podílíte se na tvorbě akčních plánů z interních auditů a sledujete plnění termínů realizace nápravných opatření vzešlých z auditů
• zajišťujete správu, distribuci a archivaci norem
• podílíte se na podpoře dalších administrativních činností spojených s ISŘ
• shromažďujete a spravujete podklady pro reporting environmentálních ukazatelů závodu
Nabídka: • finanční ohodnocení cca 30.000 Kč
• 5 týdnů dovolené
• práce v mezinárodní výrobní společnosti
• profesní vzdělávání a rozvojové programy včetně výuky jazyků
• pružná pracovní doba 37,5 hodin týdně
• stravenky a závodní jídelna v areálu závodu
• příspěvek na životní či penzijní připojištění
• příspěvek na Vánoce a dovolenou
• vlastní rekreační zařízení
Požadavky: M/Ž, min. ukončené SŠ s maturitou, základní znalost norem ISO 14001, ISO 45001, BRCGS výhodou; český jazyk plynule, anglický jazyk středně pokročilý; zkušenost z výrobní firmy na administrativní pozici vítána; znalost MS OFFICE;
samostatnost, spolehlivost, odpovědnost
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník odd. kvality / systému řízení?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30000 Kč za měsíc.