Administrativní pracovník na prodejně - Šternberku
Požadavky: Pro našeho významného klienta, obchodní společnost z oblasti prodeje a servisu spotřební elektroniky, elektrospotřebičů, kancelářské techniky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Administrativní pracovník/pracovnice na prodejně ve Šternberku.
PRACOVNÍ NÁPLŇ:
• Péče o naše zákazníky
• Aktivní podpora prodeje
• Zpracování pojištění a úvěrů
• Vyřizování reklamací
• Administrativní podpora prodejny
POŽADUJEME:
• SŠ vzdělání s maturitou
• Znalost práce na PC
• Komunikační dovednosti
• Zájem o oblast elektra
• Obchodního ducha
• Čistý trestní rejstřík
NABÍZÍME:
• Stabilní zázemí velké a úspěšné české společnosti
• Možnost kariérního růstu
• Flexibilní pracovní dobu
• Motivující platové ohodnocení
• Výdělek v závislosti na vlastních schopnostech
• Firemní benefity
• Pohodový a přátelský pracovní kolektiv
• Směny – krátký/dlouhý týden
• Lokalita pracoviště Šternberk
V případě zájmu zašlete prosím Vaše CV skrze odpovědní formulář. Obratem se s Vámi spojíme a budeme Vás informovat o dalším průběhu výběrového řízení.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník na prodejně - Šternberku: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník na prodejně - Šternberku?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 28000 - 40000 Kč za měsíc.