Z DOMOVA Administrativní pracovník
Hledáme brigádníky pro administrativní
podporu na několik hodin týdně dle potřeby. Pokud jste pečlivý, komunikativní a
máte chuť pomáhat nám s rozvojem a nebojíte se komunikace se zákazníky,
přidejte se k nám!
Náplň práce:
Práce v interním systému vč. email
Oslovování nových potencionálních zákazníků
Administrativní úkoly dle potřeby
Podpora e-shopu – správa
Podpora sociálních sítí - blogy, články
Rozšíření Marketplace
Vyhledávání nových zákazníků
Požadujeme:
Zodpovědnost a pečlivost při práci s daty
Dobré komunikační schopnosti
Základní znalost práce s PC (MS Office, e-mail, )
Předchozí zkušenost na podobné pozici výhodou, není však podmínkou
Nabízíme:
Práci na několik hodin týdně dle potřeby, flexibilní pracovní dobu
Práce z domova
Pokud máte zájem, pošlete nám svůj životopis na email nebo nás kontaktujte
telefonicky.
Těšíme se na Vás!
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník?
Práce je nabízena v lokalitě Mladá Boleslav.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy LUXELL family s.r.o..