Z DOMOVA
Administrativní pracovník

Hledáme brigádníky pro administrativní
podporu na několik hodin týdně dle potřeby. Pokud jste pečlivý, komunikativní a
máte chuť pomáhat nám s rozvojem a nebojíte se komunikace se zákazníky,
přidejte se k nám!

 
Náplň práce:  

Práce v interním systému vč. email
Oslovování nových potencionálních zákazníků   

Administrativní úkoly dle potřeby 

Podpora e-shopu – správa

Podpora sociálních sítí - blogy, články

Rozšíření Marketplace

Vyhledávání nových zákazníků


Požadujeme: 
Zodpovědnost a pečlivost při práci s daty 
Dobré komunikační schopnosti 
Základní znalost práce s PC (MS Office, e-mail, ) 
Předchozí zkušenost na podobné pozici výhodou, není však podmínkou 
Nabízíme: 
Práci na několik hodin týdně dle potřeby, flexibilní pracovní dobu 
Práce z domova
 
Pokud máte zájem, pošlete nám svůj životopis na email nebo nás kontaktujte
telefonicky.
Těšíme se na Vás! 

Detaily o pracovním místě:
Firma: LUXELL family s.r.o.
Lokalita:
Z DOMOVA
Pracovní pozice: Administrativní pracovník
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 23. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    212 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní pracovník: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník?

Práce je nabízena v lokalitě Mladá Boleslav.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy LUXELL family s.r.o..

0.1218