Administrativní pracovník M/Ž (poloviční úvazek)- Praha 7 - vhodné i pro OZP
Informace
• Práce v Outlooku - třídění a schvalování faktur
• Zadávání přijatých faktur do účetního programu Karát
• Skenování příloh a následné ukládání k fakturám
• Běžné administrativní práce - zakládání pokladny, kopírování
• Pracovní doba 6 hod./ denně, po-pá nebo dle dohody
Co od vás očekáváme
• Trestní bezúhonnost
• Zdravotní způsobilost
• Komunikační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost
• Uživatelský znalost práce na PC (základy excelu)
Co vám nabízíme
• Mzda: 150 Kč/ hod
• Možnost kariérního růstu
• Velké a příjemné zázemí v sídle společnosti
• Stabilní zaměstnání, pravidelná měsíční mzda
• Práci na HPP - poloviční úvazek nebo dle dohody, vhodné i pro OZP
• Benefity: VIP club Datart, ČSOB zvýhodněný zaměstnanecký balíček, T-mobile zaměstnanecký balíček
Skupina PROTECTON
Partyzánská 1/7, 170 00, Praha 7
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat od Po-Pá v čase 7:00 - 15:30
Více informací o společnosti najdete na našem webu
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník M/Ž (poloviční úvazek)- Praha 7 - vhodné i pro OZP: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník M/Ž (poloviční úvazek)- Praha 7 - vhodné i pro OZP?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 150 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PROTECTON HOLDING, a.s..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa