Administrativní pracovník M/Ž (poloviční úvazek)- Praha 7 - vhodné i pro OZP
Náplň práce:
· Práce v Outlooku - třídění a schvalování faktur
· Zadávání přijatých faktur do účetního programu Karát
· Skenování příloh a následné ukládání k fakturám
· Běžné administrativní práce - zakládání pokladny, kopírování
· Pracovní doba 6 hod./ denně, po-pá nebo dle dohody
Požadujeme:
· Trestní bezúhonnost
· Zdravotní způsobilost
· Komunikační schopnosti, spolehlivost, zodpovědnost
· Uživatelský znalost práce na PC (základy excelu)
·
Nabízíme:
· Mzda: 150 Kč/ hod
· Možnost kariérního růstu
· Velké a příjemné zázemí v sídle společnosti
· Stabilní zaměstnání, pravidelná měsíční mzda
· Práci na HPP - poloviční úvazek nebo dle dohody, vhodné i pro OZP
· Nabízíme možnost ubytování
· Benefity: VIP club Datart, ČSOB zvýhodněný zaměstnanecký balíček, T-mobile zaměstnanecký balíček
Partyzánská 1/7, 170 00, Praha 7
V případě zájmu nás neváhejte kontaktovat od Po-Pá v čase 7:00 - 15:30
Tel. číslo:
Více informací o společnosti najdete na našem webu
Odpovědět na inzerát 80 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník M/Ž (poloviční úvazek)- Praha 7 - vhodné i pro OZP: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník M/Ž (poloviční úvazek)- Praha 7 - vhodné i pro OZP?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Falcon security, s.r.o..