Administrativní pracovník (M/Ž) 20 h týdně – Praha Roztyly
Informace
Co říká M2C o pozici
Hledáme kolegy, kteří by rozšířili náš tým. Jste komunikativní a nedělá vám problém práce s lidmi spojená s administrativou? Pokud je pro vás pečlivost a spolehlivost samozřejmostí, přidejte se k M2C a získejte práci u stabilní společnosti.
Jaká pracovní náplň vás čeká:
• Vyřizování pohledávek
• Vystavování objednávek
• Zpracovávání přijatých faktur
• Úzká spolupráce s účetním oddělením
• Vytváření přehledových tabulek a jejich aktualizace
• Komunikace s obchodníky a právníky (není potřeba právnické vzdělání)
• Adhoc úkoly
Co od vás očekáváme:
• SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
• Znalost práce na počítači MS Excel, Word na pokročilé úrovni
• Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
• Znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího
• Logické myšlení a smysl pro detail
• Organizační schopnosti
• Zájem učit se novým věcem
• Angličtina výhodou
Co vám nabídneme:
• Mzdu na IČ 20 000 Kč
• Příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích
• Pomocnou ruku zkušené kolegyně
• Přátelský kolektiv
• Možnost zkráceného úvazku
• Po zaučení práci z domova
• Práci na 20 h týdně
Kontakt:
Pokud vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku.
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník (M/Ž) 20 h týdně – Praha Roztyly: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník (M/Ž) 20 h týdně – Praha Roztyly?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Mark2 Corporation Czech, a.s..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa