Hledáme kolegy, kteří by rozšířili náš tým. Jste komunikativní a nedělá vám problém práce s lidmi spojená s administrativou? Pokud je pro vás pečlivost a spolehlivost samozřejmostí, přidejte se k nám a získejte práci u stabilní společnosti.
Jaká pracovní náplň vás čeká:
Vyřizování pohledávek
Vystavování objednávek
Zpracovávání přijatých faktur
Úzká spolupráce s účetním oddělením
Vytváření přehledových tabulek a jejich aktualizace
Komunikace s obchodníky a právníky (není potřeba právnické vzdělání)
Adhoc úkoly
Co od vás očekáváme:
SŠ/VŠ vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
Znalost práce na počítači MS Excel, Word na pokročilé úrovni
Samostatnost, pečlivost, spolehlivost
Znalost ČJ na úrovni rodilého mluvčího
Logické myšlení a smysl pro detail
Organizační schopnosti
Zájem učit se novým věcem
Angličtina výhodou
Co vám nabídneme:
Mzdu na IČ 20 000 Kč
Příjemné pracovní prostředí v moderních kancelářích