Administrativní pracovník logistiky a obchodu (s AJ)

Chrudim


Informace
Cenové poptávky (aktualizace cen od schválených dodavatelů (z 99% sesterské firmy) – komunikace s kolegy ze zahraničních poboček (v angličtině).

Cenové nabídky (tvorba cenových nabídek), komunikace se zákazníky.

Zpracovávání objednávek:

Přijaté objednávky (přijetí objednávek a jejich registrace v systému).

Vydané objednávky (vygenerování realizovaných objednávek).

Import zboží (výběr přepravce, dle přijatých nabídek), komunikace s přepravci (poskytnutí informací o přepravovaném zboží).

Expedice zboží (spolupráce při expedici zboží zákazníkům – balení, zadání přepravy přepravci)

Komunikace s kolegou (cizinec), který pracuje v ČR (angličtina).
Co od vás očekáváme
USO (maturita), dobrá znalost angličtiny slovem i písmem nutností (budete ji denně používat v komunikaci se zákazníky a zahraničním kolegou), znalost MS Windows a MS Office (word, excel uživatelsky), znalost ekonomického software Pohoda výhodou;

hledáme někoho spolehlivého, pečlivého v administrativní agendě a plnění svěřených úkolů, ochotného učit se novým věcem a akceptovat úvazek na dobu určitou (zástup za RD)
Co vám nabízíme
Různorodá a zajímavá práce ve stabilní společnosti zabývající se prodejem vybavení pro specifickou výrobu v automobilovém průmyslu.

Nástupní mzda až 34 000,- Kč (po tři měsíce zkušební doby), po zkušební době až 38 000,- Kč

každoroční úprava mzdy. K tomu roční bonusy závislé na obchodních výsledcích. Velmi malý přátelský kolektiv. Aktivní využívání angličtiny na denní bázi. Smlouva v délce zástupu za rodičovskou dovolenou. Dovolená v délce 25 dnů.

Notebook a mobilní telefon i pro soukromé použití.

Příspěvek na stravu v max. možné (daňově uznatelné) výši.

Případný příspěvek na dopravu do a ze zaměstnání,

pitný režim.

Vhodné pro ženy i muže.

Detaily o pracovním místě:
Firma: Personal Consult s. r. o.
Lokalita: Chrudim
Odvětví práce: Administrativa
Pracovní pozice: Administrativní pracovník logistiky a obchodu (s AJ)
Směnnost práce Plný
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: 34 000 - 38 000 Kč
Nabídka přidána: 10. 12. 2024
Pracovní pozice aktivní
Požadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Obchodně technický zástupce pro ventilační systémy
Pardubice - 35 000 Kč/měsíc - 70 000 Kč/měsíc
Objektový manažer/ka
Pardubice - 32 000 Kč - 37 000 Kč
Obsluha hydraulického lisu
Chrudim - 25 001 Kč - 29 001 Kč
Prodavač/ka v Pardubicích
Pardubice - 21 300 Kč - 23 100 Kč
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní pracovník logistiky a obchodu (s AJ): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník logistiky a obchodu (s AJ)?

Práce je nabízena v lokalitě Chrudim.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 34 000 - 38 000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Personal Consult s. r. o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník logistiky a obchodu (s AJ) ve městě Chrudim? Pošlete svůj životopis firmě Personal Consult s. r. o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Chrudim - Administrativa
0.1635