💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Administrativní pracovník/konzultant 45-80.000,-

Brno

O nás

Jsme předním poskytovatelem finančních služeb v České republice.

Naše firemní hodnoty zahrnují transparentnost, férovost a profesionalitu. Vytváříme prostředí, které podporuje profesní růst a týmovou spolupráci.

Hledáme kandidáta, který je pečlivý, samostatný a má alespoň středoškolské vzdělání s maturitou. Praxe v oboru je výhodou, ale rádi přivítáme i nadšené absolventy a nováčky.

Náplň práce:

  • Správa a organizace administrativy
  • Poskytování konzultačních služeb našim klientům
  • Podílení se na obchodních a prodejních aktivitách
  • Budete komunikovat s našimi klienty a zodpovídat jejich dotazy a připomínky
  • Pracovní doba je flexibilní, s možností pracovat z domova

Co od Vás očekáváme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání 
  • Dobré komunikativní dovednosti
  • Časovou flexibilitu a chuť učit se – u nás vzdělávání v oboru nikdy nekončí 
  • Spolehlivost, samostatnost a čistý trestní rejstřík

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Homeoffice
  • Nástupní bonus až 60.000,- Kč! 
  • Adaptační prémie 6.000,- Kč
  • nadstandartní finanční ohodnocení jehož výši můžete ovlivnit vlastní aktivitou
  • callcentrum zajišťující schůzky s klienty
  • kancelář k dispozici 24/7
  • pravidelné vzdělávání
  • zvýhodněný tel. firemní tarif, Multisport karta
  • skvělý tým kolegů, podporu manažera
  • příspěvek na telefon, notebook a automobil
  • pravidelné teambuildingové akce

Těšíme se na Vaše životopisy a věříme, že se stanete součástí našeho týmu!


Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Studijní volno
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Zaměstnanecké akcie
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Zvýhodněné půjčky
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Občerstvení na pracovišti
  • Fitness na pracovišti
  • Masáže na pracovišti
  • Children-friendly office
  • Dog-friendly office
  • Cyclist-friendly office
  • Parkoviště

Detaily o pracovním místě:
Firma: SMS finance, a.s.
Lokalita: Brno
Pracovní pozice: Administrativní pracovník/konzultant 45-80.000,-
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 2. 10. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Premiér bankéř/ka - Brno
Brno - Česká spořitelna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní pracovník/konzultant 45-80.000,-: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/konzultant 45-80.000,-?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy SMS finance, a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/konzultant 45-80.000,- ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě SMS finance, a.s. ještě dnes.