Administrativní Pracovník/ice do Finančního
**Člověk v tísni, o.p.s. **je jednou z největších neziskových organizací ve střední Evropě. Zaměřujeme se na humanitární pomoc, rozvojovou spolupráci, podporu lidských práv a vzdělávání. Pomáháme v zahraničí i České republice.
Do našeho finančního týmu na centrále v Praze **hledáme **aktuálněkolegu/yni, který/á bude zajišťovat **administrativní podporu finančního oddělení**.
**Kdo jsme?**
Jsme malý tým, který zajišťuje archivaci smluv a dalších elektronických i fyzických dokumentů. V rámci naší práce jsme v kontaktu s řadou oddělení napříč celou organizací.
Jsme součástí účetního oddělení, kde fungujeme jako podpora, a pro které poskytujeme různé administrativní a provozní práce.
**Ohlasy z našeho týmu**:
- “Ve společnost mám důvěru a vidím smysl práce... Možnost homeoffice, férovost, vstřícnost, neformální prostředí... Pracují zde jak čerství absolventi či vysokoškoláci při studiu, tak zkušenější zaměstnanci.”_
Přečtěte si více názorů o tom, jak se pracuje v Člověku v tísni na Atmoskop.cz - platformě pro hodnocení zaměstnavatelů jejich současnými a bývalými zaměstnanci.
**Koho hledáme?**
Jste příjemný a spolehlivý člověk se smyslem pro detail? Rád/a spolupracujete v týmu a baví Vás vytvářet pohodlné zázemí pro ostatní? Nevadí Vám i fyzická práce? Pak hledáme právě Vás!
***
**Co nabízíme**:
- **Typ úvazku**: částečný úvazek 0,5 - 0,6
- **Forma práce**: možnost kombinace práce v kanceláři (3 dny) a práce z domova (2 dny - nejedná se o povinnost)
- **Pracovní smlouva**: na dobu neurčitou
- **Platové ohodnocení**: 32 000 - 35 000 Kč/měsíc (hrubého) při plném úvazku, podle Vašich předchozích zkušeností
- **Nástup**: ihned (nebo dle domluvy)
- **Lokalita**: Praha 2
**Co u nás budete dělat?**:
- Vkládat a kontrolovat data v archivačním systému;
- po zaškolení pracovat na evidenci smluv;
- třídit, skenovat a archivovat fyzické i elektronické doklady;
- starat se o provozní agendu - podpora finančního týmu;
- spravovat další administrativní úkoly.
**Requirements**:
**Jak si Vás představujeme?**:
- Máte ukončené středoškolské vzdělání, výhodou je ekonomické nebo účetní zaměření;
- máte uživatelskou znalost běžného kancelářského softwaru (Excel, Word, Outlook);
- máte výbornou znalost českého / slovenského jazyka a komunikativní znalost angličtiny - slovem i písmem;
- jste pečlivý/á, spolehlivý/á, máte týmového ducha a rád/a pomáháte lidem.
**Benefits**
**A co nabízíme my Vám?**:
- **Smysluplnou práci**: Vaše úsilí bude mít přímý dopad na pomoc lidem, kteří to potřebují.
- **Přátelské prostředí**: naše pracovní atmosféra je neformální a podporující, tykáme si tady, klademe důraz na důvěru a prostor k seberealizaci.
- **Flexibilní pracovní dobu**: kombinace práce v kanceláři (3 dny) a práce z domova (2 dny).
- **Štědrý balíček volna**: 25 dnů dovolené, 3 sick days.
- **Zázemí a know-how**: stabilní nezisková organizace s nadnárodní působností.
- **Prostor pro růst**: podporujeme profesní i osobní rozvoj našich zaměstnanců, nabízíme jazykové kurzy a psychologickou podporu.
- **Další benefity**: možnost spolupráce na zajímavých projektech, účast na akcích, jako je festival Jeden svět, dětský klub pro předškolní děti, Multisport kartu (samofinancovanou), služební telefon a výhodný mobilní tarif pro rodinné příslušníky.
**Zaujala Vás tato pozice? Budeme se těšit na Váš životopis a motivační dopis. Pokusíme se Vám odpovědět co nejdříve, počítejte ale, prosím, s vyjádřením do cca 2 týdnů od obdržení Vašich materiálů.
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní Pracovník/ice do Finančního: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní Pracovník/ice do Finančního?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy People In Need.