Administrativní pracovník front office/recepce pro projekt komunitního bydlení
Praha
Informace Hledáme novou posilu do našeho přátelského kolektivu!
Náplní práce bude:
- Komunikace s klienty a zpracovávání jejich feedbacku
- Práce s databázi potencionálních zájemců
- Iniciativa při získávání potencionálních klientů
- Onboarding/checkout proces: Organizace a řízení procesu předání a převzetí jednotky, včetně potřebné komunikace s klienty
- Kontrola a zodpovědnost za správnost dat v CRM systému, pravidelná aktualizace a údržba záznamů
- Příprava smluvní dokumentace z přednastavených šablon v rámci CRM systému
- Zajištění elektronického podepisování smluv a podpora plateb přes platební bránu
- Řešení nedoplatků v nájmech Co od vás očekáváme - Jazyková vybavenost – Angličtina (nutná), Ruština (výhoda)
- IT – Microsoft Office
- Řídit obchodní případy v rámci CRM systému (předchozí zkušenosti výhodou)
- Proklientský přístup
- Zodpovědnost
- Důslednost
- Příjemné a reprezentativní vystupování
- Samostatnost Co vám nabízíme Nabízíme práci v mladém a dynamickém kolektivu s důrazem na týmovou spolupráci. Jsme firma s velkým potenciálem, která neustále roste a poskytuje prostor pro profesní i osobní rozvoj.