Administrativní pracovník finančního oddělení (m/ž)
Informace
Baví Vás data, čísla a máte blízko k oboru Finance? Kamarádíte s počítačem a neleknete se administrativy? Rád/a komunikujete, domluvíte se i anglicky? Těší Vás, když můžete někomu pomoci? Třeba jsme se právě našli!
A že nemáte praxi? Nevadí, vše Vás naučíme.
Co u nás budete dělat?
• Vystavovat faktury našim pacientům, připravovat podklady pro fakturaci dárcovského programu
• Kontrolovat vyfakturování léčeb a jejich kompletování (návaznost faktura – úhrada -vyúčtování)
• Vést pokladní knihy, příjem a výdej hotovosti, přijímat platby kartou
• Dělat inventury pokladny
• Komunikovat s pacienty ohledně úhrady za naše služby, dohlížet na včasnost plateb a úhrad
• Pracovat v našem interním systému, zadávat data, párovat přijaté platby
• Vést agendu příchozí a odchozí pošty, obsluhovat emailový účet týkající se plateb
• Zpracovávat podklady pro účetní oddělení
• Další administrativní agenda finančního oddělení.
Co od vás očekáváme
Bez čeho se neobejdete?
• výborné organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
• milé a vstřícné vystupování
• aktivní znalost angličtiny na komunikativní úrovni - pro každodenní komunikaci s pacienty při úhradách služeb
• SŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou)
• uživatelská znalost MS Office, zejm. Excel
• ochota občasné práce o víkendu v dopoledních hodinách (s příplatkem).
Co vám nabízíme
Co Vám nabídneme?
• práci v prestižní klinice se stabilním zázemím a moderními cíli
• lidský a férový přístup kapitána týmu Ondry
• různorodou práci v příjemném kolektivu
• možnost profesního růstu a rozvoje
• motivující mzdové ohodnocení
• 5 týdnů dovolené
• obědy na pracovišti zdarma – výběr z 12 jídel
• jazykové vzdělávání pro zaměstnance (angličtinu můžete pilovat)
• firemní benefity – multisport karta, příspěvek na životní pojištění, účast na akcích a další…
V případě zájmu nám, prosím, pošlete svůj životopis a oceníme i motivační dopis.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Reprofit International s.r.o. Lokalita: Brno Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Administrativní pracovník finančního oddělení (m/ž) Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30 000 - 35 000 Kč Nabídka přidána: 3. 4. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník finančního oddělení (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník finančního oddělení (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 35 000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Reprofit International s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa