Administrativní pracovník fakturačního oddělení

- kompletní zpracování příchozí pošty (e-mail, fyzická pošta)
- zadávání a skenování faktur a dokumentů došlé pošty do systému Helios
- odpovědnost za správnost zadaných údajů z faktur a dokumentů
- předávání faktur a došlé pošty odpovědnému pracovníkovi ke schválení
- archivace faktur přijatých i vydaných a příslušných dokumentů
- zakládání přijatých a vydaných faktur do příslušných šanonů
- komunikace napříč firmou
- zajištění kompletního supportu pro účetní a fakturační část finančního oddělení
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- pečlivost, zodpovědnost
- znalost administrativní práce a fakturačních procesů
- znalost ruského a anglického jazyka je výhodou
Co vám můžeme nabídnout
- práci na plný nebo částečný úvazek
- moderní pracovní prostředí
- parkování v blízkosti areálu firmy
- 3 dny Sick day
- slevy na e-shopu Alza
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: EGT Express CZ s.r.o. Lokalita: Velká Bystřice Pracovní pozice: Administrativní pracovník fakturačního oddělení Směnnost práce Pružná pracovní doba Nástup do práce od: 1. 5. 2025 Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 29. 4. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení) Pracovně právní vztah Plný
7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník fakturačního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník fakturačního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Velká Bystřice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy EGT Express CZ s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník fakturačního oddělení ve městě Velká Bystřice?
Pošlete svůj životopis firmě EGT Express CZ s.r.o. ještě dnes.