Administrativní pracovník fakturačního oddělení

Velká Bystřice

  • kompletní zpracování příchozí pošty (e-mail, fyzická pošta)
  • zadávání a skenování faktur a dokumentů došlé pošty do systému Helios
  • odpovědnost za správnost zadaných údajů z faktur a dokumentů
  • předávání faktur a došlé pošty odpovědnému pracovníkovi ke schválení
  • archivace faktur přijatých i vydaných a příslušných dokumentů
  • zakládání přijatých a vydaných faktur do příslušných šanonů
  • komunikace napříč firmou
  • zajištění kompletního supportu pro účetní a fakturační část finančního oddělení

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • pečlivost, zodpovědnost
  • znalost administrativní práce a fakturačních procesů
  • znalost ruského a anglického jazyka je výhodou

Co vám můžeme nabídnout

  • práci na plný nebo částečný úvazek
  • moderní pracovní prostředí
  • parkování v blízkosti areálu firmy
  • 3 dny Sick day
  • slevy na e-shopu Alza

Mapa umístění pracoviště:
  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: EGT Express CZ s.r.o.
    Lokalita: Velká Bystřice
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník fakturačního oddělení
    Směnnost práce Pružná pracovní doba
    Nástup do práce od: 1. 5. 2025
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 29. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání ÚSO s maturitou (bez vyučení)
    Pracovně právní vztah Plný
Odpovědět na inzerát
    7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovník fakturačního oddělení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník fakturačního oddělení?

Práce je nabízena v lokalitě Velká Bystřice.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy EGT Express CZ s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník fakturačního oddělení ve městě Velká Bystřice? Pošlete svůj životopis firmě EGT Express CZ s.r.o. ještě dnes.
0.1184