💡 Doporučuji: Podívejte se i na podobné nabídky práce, ze kterých si určitě vyberete.

Administrativní pracovník do obchodní kanceláře

Praha

Co vás čeká

  • správa zákaznické databáze v SAP
  • zakládání a údržba zákaznických účtů a segmentů
  • zavádění datových objektů k odběrným místům
  • správa pohledávek a upomínkového řízení, tel. a e-mailové komunikace
  • vyjednávání splátkových kalendářů, vystavování úroků z prodlení
  • příprava reportů pohledávek
  • zpracování bankovních výpisů došlých plateb, řešení přeplatků a nedoplatků
  • vystavování záloh dle smluvních podmínek

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • zkušenosti se zákaznickou databází, klientským servisem nebo back office
  • pečlivost, cit pro detail
  • umět naslouchat potřebám zákazníků
  • SŠ vzdělání zakončené maturitní zkouškou
  • znalost SAP výhodou
  • uživatelská znalost MS Office (Word, Excel)
  • výborné komunikační dovednosti

Co vám můžeme nabídnout

  • příležitost proniknout do specifik energetické společnosti a možnost dále se rozvíjet v přátelském prostředí obchodního týmu
  • možnost dalšího profesního vzdělávání
  • pružnou pracovní dobu 37,5 hod. týdně, tj. 7,5 hod. denně
  • 10 dnů dovolené navíc, tj. 30 dnů celkem
  • benefity dle vlastní volby (systém cafeterie) - lze čerpat na pojištění, sport, cestování, kulturu a péči o zdraví; při převodu na pojištění je to 36 000 Kč ročně
  • stravenky v hodnotě 150 Kč (s firemní dotací 98 Kč)
  • nadstandardní péči o zdraví zaměstnanců a jejich blízkých v rámci programu Veolia Health Care a očkování proti vybraným nemocem
  • kartu MultiSport
  • možnost výhodně a bezpečně investovat do zaměstnaneckých akcií
  • pracoviště Praha Radlická

Detaily o pracovním místě:
Firma: Pražská teplárenská a.s.
Lokalita: Praha
Pracovní pozice: Administrativní pracovník do obchodní kanceláře
Směnnost práce Plný úvazek
Nástup do práce od: IHNED
Nabízená mzda: neuvedeno
Nabídka přidána: 4. 9. 2024
Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát    13 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.

💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.

Zajímavé nabídky práce v okolí:
Administrativní pracovník/ce, asistent/ka
Praha - Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost
Projektant - oddělení kabina
Praha - ŠKODA TRANSPORTATION
Nákupčí
Praha - 60 000 Kč - 63 000 Kč
Elektromechanik, Praha
Praha - 60 000 Kč - 70 000 Kč
OBCHODNÍK S LIDSKOU TVÁŘÍ - Třebíč
Praha - Generali Česká pojišťovna
Elektrikář (Servisní technik) možnost ubytování zdarma
Praha - 45 000 Kč/měsíc - 55 000 Kč/měsíc
Partner pro klienty v Jablonci nad Nisou
Praha - Generali Česká pojišťovna
Podívejte se na další nabídky práce

Práce Administrativní pracovník do obchodní kanceláře: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník do obchodní kanceláře?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Pražská teplárenská a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník do obchodní kanceláře ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Pražská teplárenská a.s. ještě dnes.