Dostávejte nové nabídky práce přímo na e-mail!
Administrativní pracovník/ce ve správě nemovitostí
Informace
Správa nemovitostí SEVER Plus s.r.o. hledá spolehlivou, komunikativní a organizačně schopnou referentku (referenta) správy nemovitostí, jejíž náplní práce bude zejména:
komunikace s klienty: SVJ, BD
evidence vlastníků a nájemníků bytových jednotek
tvorba předpisů a párování plateb
obsluha SIPO
kontrola a upomínání dlužníků
vyúčtování služeb
samostatné řešení požadavků klientů
vedení korespondence a spisové agendy, archivace dokumentů
Co od vás očekáváme
SŠ s maturitou
praxe ve správě nemovitostí výhodou
spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, pracovitost, komunikativnost a organizační schopnosti
znalost práce na PC MS Office
Co vám nabízíme
samostatnou práci v menším kolektivu
firemní akce
25 dní dovolené
příspěvek na penzijní pojištění
stravenkový paušál
odpovídající finanční ohodnocení
-
Podrobné informace o nabídce práce
Firma: SEVER Plus s.r.o. Lokalita: Bílina Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Administrativní pracovník/ce ve správě nemovitostí Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 17. 3. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/ce ve správě nemovitostí: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce ve správě nemovitostí?
Práce je nabízena v lokalitě Bílina.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy SEVER Plus s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Bílina - Administrativa