Administrativní Pracovník/ce Pro řeení kod
CO BUDETE MÍT NA STAROSTI?
- aktivní komunikaci s klienty o poškození způsobené na výpůjčkách
- evidenci poškození v našem interním systému
- řešení poškození v našem interním systému
- komunikace s kolegy a řidiči
JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDNOSTI
BYSTE MĚL/A MÍT?
- velmi dobré komunikační schopnosti
- systematický přístup k řešení věcí
- schopnost řešit několik úkolů současně
- (multitasking)- znalost práce na PC (především MS Excel)
- ukončené SŠ vzdělání
- praxe v aktivní komunikaci s klientem
- odolnost vůči stresu
NA CO SE U NÁS V ALLRISKU MŮŽETE TĚŠIT?
- 25 dní placené dovolené, 5 dní zdravotního volna,
možnost práce na home office
- špičkovou kávu na pracovišti
- 2× do roka preventivní péči o zdraví v rámci Dnů zdraví Allrisk
- vzdělávání (školení, workshopy)
- účast na firemních akcích a teambuildingu
- dárek k narozeninám ‒ voucher v hodnotě 2 000 Kč
- na naše produkty- parkování přímo u centrály společnosti bez modrých zón
- slevu 50 % na zapůjčení vozidla ‒ od dodávky na stěhování
- až po rodinný vůz na dovolenou- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
- příspěvek na týmové aktivity
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
pro řešení škod
Jsme makléřská společnost sídlící v srdci jihomoravské metropole
a hledáme novou posilu. Člověka, který bude v denním kontaktu s našimi klienty.
Náplní této pracovní pozice bude zpracování nových škod v našem interním
systému a aktivní komunikace s klienty ohledně způsobených škod.
Perfektní aktivní komunikační schopnosti a týmovost jsou pro nás klíčové vlastnosti.
Staňte se součástí našeho týmu autopůjčovny Allrisk na pozici:
Pracovní úvazek: plný/zkrácený
Lokalita: centrála společnosti v Brně
Požadovaný nástup: IHNED
Přihlásit se do výběrového řízení a zaslat
nám svůj životopis můžete.
Nebo DOPORUČTE kandidáta/kandidátku.
V případě dotazů mě kontaktujte:
Mgr. Barbora Lanšperková
Mobil: + 219
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní Pracovník/ce Pro řeení kod: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní Pracovník/ce Pro řeení kod?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Allrisk.