Administrativní pracovník/ce obchodního oddělení (pro OZP) - Praha

Praha

OPTIMIA sociální podnik s.r.o. přijme do svého pracovního týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativního pracovníka obchodního oddělení. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).

Pracovní náplň:

- administrativní podpora obchodního zástupce

- evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů

- obsluha kancelářských zařízení (kopírka, skartovačka, skener, …)

- příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení

- místo výkonu práce: Holýšovská, Praha

Nabízíme:

- HPP na zkrácený úvazek

- 25 dní dovolené

- občerstvení na pracovišti

- přátelský kolektiv a podporu vedení

Požadujeme:

- znalost práce na PC

- pečlivost, samostatnost, spolehlivost

- praxe na obdobné pozici výhodou

V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800/400 155, příp. na mobilní čísla: 737/896 274, 736/646 532, nebo pište na e-mail: nabor (zavináč) optimia.cz

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: OPTIMIA
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Administrativní pracovník/ce obchodního oddělení (pro OZP) - Praha
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 10. 4. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    21 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrativní pracovník/ce obchodního oddělení (pro OZP) - Praha: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce obchodního oddělení (pro OZP) - Praha?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrativní pracovník/ce obchodního oddělení (pro OZP) - Praha ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě OPTIMIA ještě dnes.
0.1246