Administrativní pracovník/ce – nástup možný ihned!
O nás
Hledáte stabilní práci, kde využijete své organizační schopnosti a budete mít klíčovou roli v administrativním chodu firmy? Pokud jste pečlivá, samostatná a baví vás práce s dokumenty a komunikace, pak jste na správném místě!
Náplň práce:
✔ Evidence a správa dokumentů – budete mít přehled o všem důležitém
✔ Příjem a rozesílání faktur – finanční tok pod kontrolou
✔ Správa docházkového systému – bez vás to nepůjde
✔ Péče o sociální síť – pomozte nám budovat image firmy
✔ Správa systému pracovních oděvů – zajistěte, aby mělo vše své místo
Co Vám můžeme nabídnout:
? Mzdu 35 000 - 40 000 Kč
? Práce v Praze – Českobrodská
? Stabilní zaměstnání v dynamickém prostředí
? Možnost růstu a seberealizace
Pokud hledáte zajímavou a pestrou práci, kde budete opravdu součástí týmu, ozvěte se nám! ?
Benefity
- Sickdays
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na sport
- Přátelské prostředí
- Parkoviště
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Autoservis RADAC s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Administrativní pracovník/ce – nástup možný ihned! Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35.000 – 40.000 Kč Nabídka přidána: 27. 3. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/ce – nástup možný ihned!: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce – nástup možný ihned!?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35.000 – 40.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Autoservis RADAC s.r.o..