Administrativní pracovník/ce (mzda na vyžádání)
Hledáte stabilní práci v administrativě, kde se budete věnovat nejen objednávkám a fakturaci, ale i komunikaci se zákazníky a dodavateli? Do našeho týmu hledáme pečlivého a spolehlivého člověka, který zvládne koordinaci objednávek a bude důležitým článkem v našem oddělení. Pokud se nebojíte zodpovědnosti, rádi komunikujete v angličtině a chcete pracovat v úspěšné firmě, tato pozice je pro vás ideální! Neváhejte se nám ozvat zasláním životopisu.
* vyřizování objednávek, tvorba dodacích listů
* vystavování faktur
* zajištění nákupu zboží od dodavatelů
* komunikace se zákazníky/dodavateli – i ze zahraničí
* řešení reklamací
* administrativní podpora napříč oddělením
Nabídka: * odpovídající platové ohodnocení
* prémie
* 5 týdnů dovolené
* kurz anglického jazyka ve firmě
* příspěvek na stravování
* lokalita: Brno
Požadavky: * vzdělání – SŠ
* praxe na dané pozici výhodou
* znalost AJ – komunikativní
* komunikační a organizační schopnosti
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/ce (mzda na vyžádání): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce (mzda na vyžádání)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o..