Administrativní pracovník/ce finančního oddělení (pro OZP) - Praha

OPTIMIA sociální podnik s.r.o. přijme do svého pracovního týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativního pracovníka finančního oddělení. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
- administrativní podpora oddělení controllingu
- příprava podkladů pro zpracování měsíčních analýz
- spolupráce na přípravě podkladů pro zpracování odborných finančních reportů
- práce v interních systému
- místo výkonu práce: Holýšovská, Praha
Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek (dle domluvy)
- 25 dní dovolené
- občerstvení na pracovišti
- přátelský kolektiv a podporu vedení
Požadujeme:
- vzdělání ekonomického zaměření
- znalost MS Excel
- pečlivost, samostatnost, spolehlivost
- praxe na obdobné pozici výhodou
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800/400 155, příp. na mobilní čísla: 737/896 274, 736/646 532, nebo pište na e-mail: nabor (zavináč) optimia.cz
Odpovědět na inzerátZajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/ce finančního oddělení (pro OZP) - Praha: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce finančního oddělení (pro OZP) - Praha?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.