Administrativní pracovník/ce - fakturant/ka
Informace
• Fakturace vydaných faktur
• Administrativa spojená s chodem kanceláře
• Archivace dokumentů
Co od vás očekáváme
• SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
• Praxe není nutná, vše Vás naučíme
• Angličtina aktivně slovem i písmem
• Znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook atd.)
• Znalost účetního programu POHODA, daňové legislativy výhodou
• Samostatnost, spolehlivost, komunikativnost
Co vám nabízíme
• Práce v přátelském kolektivu
• Příspěvek na stravování
• Notebook
• Půlroční odměny
• Nástup možný ihned
💡 Doporučuji: Vytvořte si svůj profesionální životopis (zdarma a snadno), se kterým zvýšíte šanci na získání lepší práce.
💡 Podívejte se na video 6 tipů pro životopis, díky kterým získáte pozvánku na pohovor, které Vám pomůže s přípravou životopisu a motivačního dopisu pro zvýšení šancí na pozvání na pohovor.
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrativní pracovník/ce - fakturant/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrativní pracovník/ce - fakturant/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Frýdek-Místek.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CHB LOGISTICS s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Frýdek-Místek - Administrativa